Complétez vos recherches dans
MIKANDA,
réseau des bibliothèques de Kinshasa
Ref. |
Ressource |
Année de publication |
Genre |
62033 |
Eisemon (T.O.). The impact of primary schooling in agricultural thinking and pratices in Kenya and Burundi. In :Mades (G.G.), ed., Primary School Agriculture in Subsaharan Africa. Eschborn : Deutsche Gesellschaft für technische Zusammenarbeit, 1993, pp.31-37. [L'impact de l instruction primaire sur la réflexion et les pratiques au Kénya et au Burundi] |
1993 |
article scientifique |
62032 |
Eisemon (T.O.), Becoming a 'modern' farmer : the impact of primary schooling on agricultural thinking and practices in Kenya and Burundi. In : Warren (D.M.) ; Slikkerveer (L.J.) ; Ogutunji-Titilola (S.), (eds.). Indigenous Knowledge Systems : Implications for Agriculture and International Development. Ames (Iowa, USA) : Technology and Social Change Program, Iowa State University, 1989, pp.41-67. [Devenir un fermier 'moderne' : l'impact de l'instruction primaire sur la réflexion et les pratiques au Kénya et au Burundi]. |
1989 |
article scientifique |